دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر /تجمع مردمی مشهد در حمایت نیروهای مسلح ایران اسلامی 

حوزه / مردم ولایت مدار مشهد شامگاه شنبه ۵ آبان ماه با حضور در میدان بیت المقدس ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی، از تلاش های پدافندهوایی ارتش  ، نیروهای مسلح نظام اسلامی در برابر دشمنان ایران حمایت کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، یکی از عوامل قدرت هر سرزمینی در مقابل دشمنان، تجاوزکاران، کسانی که به دنبال ظلم و استعمار هستند علاوه بر رهبری آن سامان، سربازان قدرتمند در رده های مختلف با عناوین گوناگون است.

امروز انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۶ سال بار دیگر به دنیا نشان داد که چه کسانی از این سرزمین دفاع می کنند و ورود بیگانگان و تجاوز به مرزهای ایران اسلامی غیر ممکن است.

مردم ولایت مدار مشهد مقدس شامگاه شنبه ۵آبان ماه در هوای سرد پاییزی با تجمع در میدان بیت المقدس با پرچم های ایران اسلامی، حزب الله لبنان و فلسطین و حتی عده ای کفن پوش به خیابان ها آمدند.

فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند، حمله بزدلانه رژیم سفاک صهیونیستی به خاک ایران اسلامی و جنایت های این رژیم کودک کش در سرزمین های لبنان و فلسطین را محکوم کردند.

زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) اعلام کردند که در کنار سربازان و مدافعان این سرزمین هستند و نمی گذارند رژیم غاصب اسرائیل، دشمنان ایران اسلامی بیش از این در منطقه حضور داشته باشند و برای نابودی آن ها تلاش خواهند کرد.

شعارها رنگ وبوی دیگری داشت؛ مردم در این اجتماع فریاد می زدند هیهات من الذله، ارتش با اقتدار تشکر، سپاه با اقتدار تشکر، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و ما وارث حسینیم ذلت نمی پذیریم از جمله شعارهای مردمی در این اجتماع بود.

نقطه پایانی این تجمع باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی بود که با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) این مراسم پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha